Meniu Închide

Conditii pentru acordarea garantiei produselor sau montajului.

Conditii de retur.

Anularea comenzii

Daca doresti anularea comenzii inainte de termenul de livrare, te rugam sa contactezi echipa Mastaroll, telefonic la 0743.005.502 sau in scris pe adresa de e-mail: office@mastaroll.ro.

Vom face tot posibilul sa indeplinim solicitarea ta. Cu toate acestea, pentru produsele personalizate nu putem garanta anularea comenzii, odata ce aceasta a fost confirmata si trimisa in productie.
Daca vrei sa anulezi comanda dupa livrare te rugam sa verifici sectiunea Retururi pentru a vedea in ce conditii se pot returna produsele achizitionate.

Retururi

Te rugam sa ai in vedere ca toate produsele Mastaroll sunt produse realizate manual dupa specificatiile prezentate de client – dimensiuni, material, mecanisme. Mastaroll garanteaza calitatea produsului achizitionat.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
Orice retur dupa o perioada mai mare de 14 zile de la receptia produselor Mastaroll este considerat expirat.
Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client sunt considerate abuz.

Conditii de returnare

Pentru a returna un produs, trebuie sa notificati personal Mastaroll, prin telefon la numarul: 0743.005.502 sau in scris pe adresa de e-mail: office@mastaroll.ro, dupa completarea formularului de retur online: http://www.rolete-design.ro/formular-returnare-produse/

Defecte fabricatie

Toate produsele Mastaroll sunt verificate atent din punct de vedere al calitatii si conformitatii inainte de livrare.
Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie trebuie sa ne anuntati imediat si implicit sa returnati produsele. In aceasta situatie puteti opta fie pentru inlocuirea produselor cu produse identice, fie pentru restituirea contravalorii produselor.

Produsele vandute ca atare si care nu sunt realizate pe baza specificatiilor clientului, conform cu politica de acordare a garantiei si returul produselor vandute in mediul online, in termeni legali – 14 zile – produsele achizitionate se pot restitui. Nerespectarea indicatiilor si a instructiunilor de utilizare primite la inmanarea coletului sau a produsului fizic, duce la pierderea garantiei. Garantia se ofera dupa constatarea deficientelor. Pentru acestea este necesara predarea produsului impreuna cu eticheta si factura ce dovedesc achizitia.

Returul Dumneavoastra va fi acceptat daca produsele sunt in aceeasi stare in care au fost primite (nu vor prezenta urme de montaj sau utilizare – nu vor fi zgariate sau deteriorate in niciun fel, accesoriile metalice, materialele rupte sau murdare, nu vor prezenta urme de fortare, reparare sau alte stricaciuni).

Produsele cumparate se vor returna de catre client fizic la sediul social din Dobroesti, Str. Balantei nr. 7C, Judet Ilfov sau prin curier, fara ramburs, cu etichetele originale si impreuna cu o copie a chitantei si a facturii initiale. Costul returnarii produselor va fi suportat de client. In cazul in care integritatea produselor este afectata, Mastaroll isi rezerva dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat.

Produsele realizate la comanda nu se pot returna.

Daca nu putem sa va reparam defectiunile de fabricatie ale produsului, va vom restitui contravaloarea sa. Restituirea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer in cont bancar, in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.    

In cazul indeplinirii conditiilor de retur, cumparatorul va primi contravaloarea produselor cumparate. Costul transportului nu se returneaza.


Promotii

Produsele din categoria “Promotii” sunt produse existente pe stoc si/ sau produse aflate la pret promotional. Conform OUG 34/2014 art. 9 (1) – “Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere […].”
Toate cheltuielile de transport pentru returnarea produselor din stoc vor fi suportate de client. Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de maximum 30 de zile prin transfer bancar in contul indicat de client.